mi-e dor

1

16 julio, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

mi-e dor de licurici 🐞
arici, furnici, broscuţe, și🐜🐸
berzele frumoase🐦
atunci când apăreau
să-și facă cuib
pe coșul de la case
mi-e dor de iepurașii🐇
din porumb, și
căprioare de pe câmp🐐
fazani și prepeliţe
ascunse-n poieniţe
înconjurate cu salcâmi
mi-e dor, pentru
că-mi este dor
să mai revăd, acele
locuri, curate
scăldate-n amintiri
și presărate
cu inocenţa timpului.
mi-e dor de pietre
de lumea toată și
banca de la poartă
liliacul din răzor
mi-e dor, mi-e dor.

GEORGE SORIN VENETE
2017

Un pensamiento en “mi-e dor

  1. mariasilvana05 dice:

    Si mie mi-e dor 😦 !!

    Le gusta a 1 persona

Responder

