mărunţișuri

10

13 julio, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Aveam 7-8 anișori și într-o dimineaţă mă trezesc să mă duc la budă, eu sunt ţăran, bine am mai spus asta. Buda era tocmai în fund, practic era așa de departe că de multe ori te duceai degeaba. Și cum spuneam mă trezesc și ies în curte, am găsit din întâmplare un ciob de sticlă, dădeam bine cu piatra, mai ales în geamuri. Ridic ciobul de jos și dau cu el peste drum, chiar la tanti Leana, după ureche, asta făcea cozonaci afară la cuptoru’ lui nea Costică. Am auzit un urlet înfiorător, cum face cerbul când e nervos, instant mi s-a tăiat și pișare și tot, unde să mă pitesc că oricum nu mă ajuta la nimic. Pe mine mă învăţase prost un bunic, câteva lucruri pe care le mai practicam din când în când. Ce mi-a zis bunicul ăsta, mă cum găsești o piatră prin curte, arunc-o la vecini, dă-o dracu, calci noaptea pe ea și îţi spargi capul. Și eu am rămas cu asta, cum mă împiedicam de ceva, pac le aruncam peste gard, una la unchiul Jan, alta la tanti Leana. Oooo….de câte ori am aruncat gumarii lui bunica că mă enerva noaptea când călcam pe ei, îi lua săraca cu o prăjină de la vecina de pe coteţu’ căţelului. Și vine Leana plină de sânge, avea urechea crestată, cum i-a venit la gură m-a făcut. Am tăcut ce puteam să mai zic, la cum arăta Leana, doar muţenia mai mă ajuta.

GEORGE SORIN VENETE
2017

10 pensamientos en “mărunţișuri

  1. Suflet dice:

    Ei, se putea și mai rău până la urmă, să zică mersi :)))

    Le gusta a 1 persona

  2. Copil ascultător ai fost. Că ce zice bunicul e literă de lege 😀

    Le gusta a 1 persona

  3. toamnasunteu dice:

    Tu ai avut o copilarie minunata !
    De invidiat as zice!
    Amintirile tale impartasite cu noi….ai ce povesti prietene!
    Bravo!
    Multumiri bunicilor tai nu vor fi niciodata in de ajuns!

    Le gusta a 1 persona

Responder

