vrednici😏

16

5 julio, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Cănd am crescut mai mari, eu și sora mea, vroiam să facem și noi curat prin casă, să vadă și mama ce bază poate să aibă în noi. Și începeam, scoteam covorul pe sârma din curte, trebuia bătut bine să iasă praful, aveam o măciucă, vai de capul meu, groasă și tare. În sfârșit am centram covorul pe culme și când i-am fript o măciucă pe jumătate, dracii l-a găsit, tot s-a deșirat, de sus până jos. M-am rezemat așa în măciucă și priveam isprava pe care tocmai o făcusem, mă gândeam cu ce pizda mă-si să mai cos și covoru’ ăsta. Îmi venea să-i mai dau una, dar nu mai era nevoie. Între timp mă strigă sora mea să ridicăm paturile, nu să măture sub ele, ci să ascundă gunoiul, nici asta nu făcea nimic de doamne ajută.
Eu eram negru de supărare, bine eu și dacă nu eram supărat, tot negru eram. Ce să-i mai fac la covor că era practic distrus, nu-i mai vedeam nici un leac. Mai scot un covor, unul turcesc, persan, calitate proastă, la cumpărat tata după scara autobuzului de la unu, care vroia să scape de el. Îl pun pe culme și dăi, i-am dat o bătaie ca la hoţii de cai, avea covorul pe el niște desene cu cămile, păi de la atâta flocăială nu se mai cunoște exact ce animale au fost. Rupt eram de obosit, sora mea mă striga într-una, eu nervos îi răspund că vin acuma, și ce mi-a venit să-i mai trag o ultimă măciucă la covor. Când i-am tras una, da, cu sete, i-a sărit ciucurii de pe margine și de greutate a început să se despartă pe jumate. Acolo l-am lăsat atârnat nu mai aveam putere nici să plâng, din dorinţa de a face ceva util, îmi ieșise două catastrofe.

GEORGE SORIN VENETE
foto: internet
2017

16 pensamientos en “vrednici😏

  1. Sunt convins că acum ești expert în bătutul covoarelor! 😀

    Le gusta a 1 persona

  2. toamnasunteu dice:

    😂😂😂😂😂

    Le gusta a 1 persona

  3. invictus207 dice:

    amintirile ne hranesc ,ne indeamna sa mergem mai departe si din cand in cand sa mai cautam printre ele,intotdeauna ne v-a face sa zambim de vremurile trecute…

    Le gusta a 1 persona

  4. S-a aplicat teoria cu “intenţia contează” când a ajuns mama acasă? 😀

    Le gusta a 1 persona

  5. alinabarac dice:

    Noi bateam covorul pe bara din spatele blocului. Imi aduc aminte cat praf inghiteam cu ocazia asta si dupa aia cum il scoala mama de mirosea a otet in toata casa – dezinfectant nu gluma

    Le gusta a 1 persona

  6. Claudia Adriana dice:

    😂😂😂 nazbatiile copilariei 😅😅😅😅

    Le gusta a 1 persona

  7. 😂😂😂 eh… amintiri frumoase…
    Mulțumesc, îmi fac bine! 🙂

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

