n-am “laic”

4

2 julio, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Mă certa cineva de curând, că nu i-am dat “laic”, dar, hello, au toate un sfârșit. Uitase respectivul că eu sunt la zi cu “laicurile”, chiar i-am amintit de ultimul “laic”. Mai ţii minte ultima poză pusă de tine?..când stăteai mort de beat rezemat de zarzăr și eu ca un idiot ţi-am dat “laic”…sau de pozele cu pisica ta, aia neagră, 6 “laicuri” i-am dat, da sau nu? Cred că a uitat s-au probabil s-a supărat că nu i-am dat “laic” la poza cu cartofii ăia noi, are dreptate cum cartofii erau plini cu gândaci de Colorado ar fi meritat fiecare gândac în parte un “laic” din punctul lui de vedere. Ghinion, nu i-am dat, recunosc, nu îmi place orice, asta e, mai fac și cum zicea bunica. Maică să ai mare grijă că rămâi fără “laicuri”, că tot dai la toţi, nu mai fi darnic așa, nu se merită, ţie îţi dă cineva? Stai liniștită bunico, am pus de-o parte 2-3 “laicuri” să fie pentru zile negre, așa maică, mă aproba săraca, habar nu avea ea ce înseamnă, însă le asocia cu bani, să nu cheltui tot, sau lemne, să nu le ard pe toate, că niciodată nu se știe. Simt ceva pentru postarea respectivă, dau “laic”, dacă nu, nu, este alegerea mea, mesajele pe care le primesc, majoritatea nu-și au rostul, sfârșesc prin a fi șterse.

4 pensamientos en “n-am “laic”

  1. Ileana dice:

    Buna seara!
    Am ras cu pofta! Felicitari!
    Mama lor de like-uri , pe zi ce trece toti mai multi sufera de like-uri.
    Nu este corect ca cineva sa se supere pe like-uri, ce ne place, ne place, ce nu,NU.
    Oare cei ce alearga dupa like-uri primesc bani multi? 😀
    Seara placuta alaturi de cei dragi! 🙂

    Le gusta a 1 persona

  2. 😀
    Laicul ăsta ne-a cam luat minţile, zău aşa. M-am amuzat tare.
    Zi frumoasă!

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

