nori

18

30 junio, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Nu te urca pe nori
Că sigur îi strivești
Ei sunt acolo sus
Doar ca să îi privești
Nu te urca pe nori
Sigur vor suferi
De pașii tăi greoi
Când îi va resimţi
Tu lasă-i să danseze
În bucuria lor
Tu n-ai ce căuta
În lumea norilor
Și chiar de îţi e greu
Să îi privești de jos
Tu nu te poţi urca
Chiar de ar fi frumos
Așa a fost să fie
Noi să-i vedem de-aici
Iar ei să ne zâmbească
Ori cât ar fi de mici.

GEORGE SORIN VENETE
2017

18 pensamientos en “nori

  1. Dar cu capul în nori merge? 🙂
    Într-un mod sucit mi se pare potrivit să-ți răspund cu o postare de-a mea. O întoarcere de situație.
    https://savatoronto.com/2016/10/05/si-jos-foarte-jos/

    Le gusta a 1 persona

  2. Și aici este la fel, da, cum nu mă încurcă la mers, îl folosesc!

    Me gusta

  3. Mi-a plăcut tare mult! Şi interesantă ideea. Noi nu prea acceptăm că uneori “sus” ar putea fi prea sus pentru noi. Noi toot visăm că ajungem peste tot…

    Le gusta a 1 persona

    • Mă bucur să aud, despre nori pot scrie la infinit, pot visa liniști când îi privesc, mă inspiră, sper că nu m-am dilit. Că omul vrea să ajungă și să atingă tot, chiar și imposibilul l-ar face, nu mai este o noutate. Eu vreau să rămân la stadiul de visare, zbor cu avionul și asta chiar îmi este deajuns. Duminică frumoasă, cu zâmbete și liniște!

      Le gusta a 1 persona

  4. lacrimaroua dice:

    Minunat … iubesc cerul si norii , tare imi place sa-i privesc !!! 😉

    Le gusta a 1 persona

    • Nu știu ce m-a apucat să scriu, ba de frumoasa mea copilărie, ba câteva versuri, dar îmi place. Da și eu mă uit la nori, ca broasca la barieră, visez, uneor visesz și toată ziua. Mulţumes frumos, mă bucur dacă ţi-a plăcut!

      Le gusta a 1 persona

      • lacrimaroua dice:

        Cu mare drag ! 😉
        Cand privesc cerul … stau de vorba cu cel mai bun PRIETEN al meu, cel mai SINCER si … cel ce nu m-a DEZAMAGIT niciodata … in mainile lui imi las bucuriile, durerea si ma simt mai usoara sufleteste, poate de aceea iubesc sa privesc cerul drag sufletului meu !!!

        Le gusta a 1 persona

  5. Mi-a plăcut mult ce am citit! Am visat cu ochii deschiși privind la nori! 🙂

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

