dăruiește

10

30 junio, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Când ai nimic
Ai vrea să dăruiești
Pentru că simţi, ca om
Așa e cel mai bine
Nu trebuie să pleci
Cu ele-n rai, oricum
Căci pe pământ
Se dăruiește cel mai bine.
Chiar dacă ai puţin
Un strop de gând
Tu dăruiește-l, imediat
În suflet îţi va răsări
Aproape neîntârziat
Un sentiment de liniște
Oferă azi, oferă mâine
Căci niciodată nu e mult
Și vei primi răsplata binelui
Că nici un dar
Nu va rămâne neplătit.

GEORGE SORIN VENETE

2017

sursa foto: internet

10 pensamientos en “dăruiește

  1. alinabarac dice:

    Faci bine, primesti bine 🙂

    Le gusta a 1 persona

  2. vorbebune dice:

    “Când ai nimic, ai vrea să dăruiești” mi-a plăcut f.mult, ce bine ar fi dacă ar înțelege și cei ce au totul…și nu dau nimic…

    Le gusta a 1 persona

  3. Frumoasa poezie! Felicitari!

    Le gusta a 1 persona

  4. invictus207 dice:

    SUNT CUVINTE CARE MISCA ,DORIND SA FACI BINE AICI PE PAMANT CA SA PRIMESTI UN ZAMBET E INCERCAREA SUPREMA,UN GAND DE BINE ITI TRIMIT PRIETENE CACI MI-AI AMINTIT CAT DE USOR SE POATE IMPARTI CELOR DIN JURUL NOSTRU BINEFACEREA..

    Le gusta a 1 persona

    • Te salut cu drag!
      Așa am simţit în acel moment, eram în oraș și am văzut o fază ca să mă exprim așa. A fost un punct de la care am dezvoltat un subiect, butonând telefonul până acasă. Da cum tu bine ai spus, aici trebuie să dăruim ceva și dacă se poate azi, nu mâine, cred că așa este cel mai bine. Mulţumesc frumos de vizită.
      Toate cele bune îţi doresc!

      Me gusta

Los comentarios están cerrados.

