pisica din geamantan

4

24 junio, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Doamne cât am iubit-o, chiar dacă avea mustăţi, nu m-au deranjat niciodată, iar părul atât de des și mare o făcea cu adevărat specială. Dormea aici, la mine în poală, și o mângâiam pe cap, scotea niște sunete unice, uneori horcănea atât de tare că îmi venea să mă urc pe pereţi, da, nu mă urcam, de dragul ei. Aveam un geamantan, mare, sovietic, un geamantan pe care nu îl mai foloseam, da, tata îl păstra. Și într-o zi, am observat că i-a crescut burtica, mi-am dat imediat seama că e gravidă, gravidă rău, de abia mai umbla. Mi-am fost milă de ea să o las să nască oriunde, și m-am gândit, la geamantan, fiind mare, încăpător, zic e numai potrivit pentru ea. Am așezat geamantanul undeva la umbră, am pus un pat de paie, o strachină cu apă și pisica în jumătate, ca o doamnă, stătea. Ce milă îmi era de ea, când o priveam neputincioasă, ea care umbla 7 hotare, nu stătea locului niciodată, m-a cuprins o milă, îmi venea să prind eu șoareci în locui ei. Și a născut 5 pisoiași de poveste, doi negri, trei albi, niște frumuseţi. Toată ziua eram lângă geamantan și vânturam la pisoi, în toate poziţiile îi puneam, mai puţin în coadă. Când au crescut, i-am împărţit, pe la vecini, greu m-am despărţit de ei, iar în final am rămas doar cu pisica. Am rămas cu geamantanul tot gol, și cu o pisică atât de slabă, vedeai prin ea, laiţă era de slăbită, cât au tras pisoii de ea.

GEORGE SORIN VENETE
2017

4 pensamientos en “pisica din geamantan

  1. Eu sunt o mare iubitoare de animale. De rasă sau comunitari îi iubesc deopotrivă. Eu am în general câine dar nu iau fetite că de-mi fac pui nu-i mai dau. De-aş locui la curte orătăniile din ograda mea ar muri de bătâneţe.

    Le gusta a 1 persona

    • Foarte frumos din partea dumneavoastră. Ce am păţit cu pisica este o poveste cu ani în urmă, eram în ţară, eu fiind ţăran, am trăit multe povești la noi în curte. Mi-am adus aminte acuma de geamantan și pisică. Mulţumesc mult de vizite. Noapte cu liniște vă doresc!

      Me gusta

  2. anasylvi dice:

    Foarte frumoasa povestire! ❤

    Le gusta a 2 personas

Los comentarios están cerrados.

