valuri de cristal

2

23 junio, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Să te aștepţi la dezamăgiri din partea oamenilor, căci marea, nu o va face, este inocentă și frumoasă, chiar cochetă și o gazdă primitoare. Știe să asculte și să liniștească suflete rănite, la câte momente de fericire sau nefericire e martoră, numai ea știe. Parcă ar fi o mamă cu foarte mulţi copii, bună, înţelegătoare, primitoare și nu în ultimul rând, un bun confident. Niciodată nu va duce vorba, indiferent câte vorbe vor fi, bune sau rele, le va păstra în adâncuri numai de ea știute. Marea, ce cuvânt magic, când rostești acest cuvânt, vezi valuri, valuri de cristal, unice, care vor să-ţi transmită ceva din larg, probabil povești care se întâmplă în jurul vapoarelor încolonate precum soldaţii. Cele mai frumoase inimioare le-am văzut și făcut tot la mare, aici totul este mare, iubire, fericire, relaxare, începuturi de dragoste unice și de neuitat. Cel mai mult îmi place când spuma mării îmi mângâie picioarele, odată, de două ori, de multe ori, mă liniștește și mă stârnește la o bălăceală. Așa am făcut și astăzi, marea era tot acolo, valurile erau atât de superbe, parcă dansau, părea a fi o invitaţie în larg, la o bârfă despre sentimente de iubire și suflete confuze. Martorii acestui spectacol, stâncile, puţin înverzite de alge dar foarte atente la tot ce se întâmplă în jur. Te desparţi cu greu de mare, ai mai zăbovi puţin, nu ai vrea să pierzi nimic din spectacolul unic pe care îl oferă. Și poţi lua ca amintire până mâine, fotografii, o scoică goală, o scoică care parcă prinde viaţă în palma omului sensibil la frumos. Ne despărţim și o lăsăm, cum am găsit-o, elegantă, mândră și frumoasă, plecăm lăsându-i o promisiune că ne vom revedea și mâine.

GEORGE SORIN VENETE
2017

2 pensamientos en “valuri de cristal

Los comentarios están cerrados.

