cadou

11 junio, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Nu îmi plac cadourile, să le primesc, în schimb mă bucur să dăruiesc, mă rog, fiecare cum și cât poate. Primul cadou pe care l-am primit a fost, viaţa, un cadou sofisticat, unic, cu enorm de multe responsabilităţi, dar minunat. Am primit tot așa un cadou drag mie și pe care îl iubesc și-l respect, soţia, soţia este cu siguranţă definiţia mea ca bărbat împlinit. Iar după nu mult timp, au venit copiii, spuneţi dumneavoastră ce părere aveţi, e cadoul suprem?..pentru mine da, sunt atât de bucuros de toate aceste cadouri, că partea negativă a vieţii care da, există, nu mă indispune chiar atât de mult. Încerc să trăiesc simplu ca de fiecare dată, să mă bucur că pot alerga și vedea lucrurile în culorile lor naturale și superbe, că pot auzi și conduce o mașină, să mă bucur în general de viaţă. Muncim ca să trăim nu să acumulăm inutil, urmărim cum ne cresc copiii și în ei ne revedem pe noi, cu toate prostioarele copilăriei dar se pare că nu voi putea fi depășit. Astea sunt cadourile pe care le-am primit și de care trebuie să am grijă să le conserv, unele, pe altele să le protejez, iar pe o parte din ele să le cresc. Știu că toate aceste lucruri, cadouri, nu au fost agăţate într-un cui, ci au fost date de cel de sus, pe care îl pomenim tot mai rar, dar să nu-l uităm de tot, să o facem chiar și în gând. Mulţumesc pentru tot, doamne!

GEORGE SORIN VENETE
2017

