băgăcios

8

9 junio, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

M-a înţepat viespa de multe ori, dar odată a fost atât de vizibil, de m-a dat mama afară din curte. Eram așa de umflat, practic nu m-a recunoscut, eram botox peste tot, iar ochișorii de chinez făceau toţi banii, așa ochișori cum este găoaza de curcă nu am avut niciodată. Băgam mânuţa peste tot, unde era o gaură, hop și eu cu mâna la scotocit, nimic nu iertam. Într-o grindă de lemn se auzea o muzică, de albine am crezut eu, bă atâta miere o fi la astea, că dacă bag un deget în ea nu se cunoaște, mă tot gândeam. Bag mânuţa acolo și ce să vezi, parcă am strâns un pumn de pioneze, m-a înţepat ceva, da, cu nădejde. Cred că toate viespile care era acolo, toate mi-au sărutat mânuţa, de bine ai venit, cam așa ceva. Am simţit un fagure pe acolo, da nu miere, multe, multe viespi, care în momentul când am scos mânușiţa, bă, fix în ochi s-au năpustit, să mă orbească nu alta. Iar pe obraji m-au pupat cu o poftă de mă durea și-n dos, fălci și ochi, așa la comandă, rar am avut. Și cu ce nu m-a frecat mama, cu sare multă ca pe ăla de Crăciun, pătrunjel la fel, aveam pătrunjel în grădină să hrănim o vacă, a venit tata cu un snop de pătrunjel și m-a frecat până am dat-o în bube. Am rămas așa grăsuţ câteva zile și numai o minune a făcut ca să scap cu viaţă. La pădure am mai păţit așa. Am văzut într-un tei o vânzoleală, intrau și ieșeau din scorbură niște ghespari, doamne făceau un zgomot parcă aveau tancuri. Când am văzut că vine un ghespar din ăsta spre mine, am rupt pământul cu fuga, iar acasă am observat că toporașul a rămas în pădure. Un singur lucru e clar, mierea este scumpă.

GEORGE SORIN VENETE
2017

8 pensamientos en “băgăcios

  1. Ca orice lucru bun, nu vine ieftin 😉

    Le gusta a 1 persona

  2. George mic, câtă suferință a îndurat… Si ce frumos ai povestit!
    Îți mulțumesc! (pentru că am zâmbit)

    ”șarpele venea și pleca când dorea” – :))

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

