cloșca

4

8 junio, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Când venea căldura mai mare, mă, cădeau cloștile pe capete, dar mie îmi plăcea foarte mult. Avea bunicul un butoi, uite așa de mare, era plin cu apă, iar când mai cădea câte o cloșcă mă punea pe mine să o bag în el. Intram de drag în butoi, uneori era apa ca dolarii, verde, mai avea și broscariţă, nu mă deranja, apa era caldă și multă, până pe curu’ butoiului mă lăsam, acolo era mai rece. Într-o zi tot așa căzuse două cloști și eu aveam o cămașă albă cumpărasem ceva și am rămas neschimbat. Bunicul zice, prinde taică astea două găini și bagă-le în butoi să le desclocești. Am intrat în coteţ imediat să îi arăt eu lui taica ce viteaz sunt, m-au alergat astea două găini de mi-a ieșit sufletul. După ce a dat Dumnezeu și le-am prins, am sărit în butoi cu găini cu tot, am uitat de cămașa albă, dracii a găsit-o am înnecat-o, din albă, verde am făcut-o, nu a putut mama să-i mai scoată faţă. Mă scăldam în orice, dacă era o lingură de apă hop și eu, mor după apă. La mare mă uită Dumnezeu dacă intru, e bună rău, stau pe deasupra și plutesc, plutesc, privesc cerul, parcă stau în pat. Ce copilărie, nu am mai văzut cloșcă să tot fie ani.

GEORGE SORIN VENETE

2017

4 pensamientos en “cloșca

  1. Haha, frumoasă povestea! :))

    Le gusta a 1 persona

  2. Liana dice:

    Stilul, subiectele, tot, dar tot, imi lasa senzatia ca il citesc pe Creanga, moldoveanul nostru de demult. Imi place si-ti multumesc 🙂

    Le gusta a 1 persona

    • Eu îţi mulţumesc, Liana!
      Așa am avut copilăria, iar anul acesta nu știu ce ma apucat să-mi fac blog, dar mi-am făcut. Mulţumesc pentru cuvintele minunate și mult prea mari ca să le merit. Toate cele bune alături de cei dragi sufletului tău!

      Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

