rânește

8

7 junio, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Există o categorie de român care nu rânește după ce umflă maţul. Ba că nu este pubelă, ba că a uitat, ba că nu mai știu ce..ba că s-a îmbătat ca porcu și gunoiul tot acolo îl lasă de sute de ani. Bă nesimţitule, da ţara asta este și a mea, eu o vreau curată, fă mizerie la tine acasă, dormi în gunoaie la tine în pat, dacă asta vrei și nu ai minim de educaţie, toate astea fă-le în curtea sau casa ta. Du-te unde este amenajat și respectă regulile, nu mai lăsa gunoiul, te văd copiii tăi ca pe un prost exemplu și asta ne dăunează nouă. De multe ori am luat gunoiul acasă sau l-am lăsat la o pubelă întâlnită pe drum. Am văzut și eu la altă lume cum procedează, recicleză, nu trebuie să faci pipi pe unde te apucă, toate astea sunt foarte simple și lucruri de om normal. Așa de sălbatici sunt unii dintre noi că îţi este imposibil să îi numești oameni. Partea proastă este că și pe aici tot ai noștri sunt mai neciopliţi indiferent câţi ani stau. Avem sindromul de păduche în frunte sau limbricul pământului, iar asta ne dăunează. Lasă omule locul cum l-ai găsit și să nu îţi fie rușine să rânești, tu ai băut din peturi, ia-le cu tine. Am văzut la tv. nepăsarea oamenilor, prostia unora, nu este dificil, cum nu trebuie să conducem fără centura de siguranţă așa sa nu umflăm burta fără a strânge după noi.

GEORGE SORIN VENETE
2017

8 pensamientos en “rânește

  1. Rhea dice:

    Din păcate, asta este realitatea. Tristă. Știi de ce? Fiindcă suntem un neam de lasă-mă să te las. Un neam ce așteaptă schimbarea obligatoriu din partea celuilalt. Dacă faci tu, ma mai gândesc … Dacă atunci tu acolo, dacă faci tu pipi acolo, dacă selectezi tu gunoiul o fac și eu. Eventual… cândva. 🙂
    Numai că treaba asta nu i faină deloc. Ne îndemnăm unul pe altul si nu facem niciunul nimic. Totuși, comentăm dezgustați, toți, fața murdară a României de azi….

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

