slipu’

5

31 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Când mergeam pe la Târgoviște cu bunica vizitam magazinul Muntenia. Cum puneam piciorul în magazin toate manechinele era luate la rost de bunica, parcă o aud cum bombănea în spatele meu. Cum vorbea cu ele și le dădea “buna ziua” la toate, și mai grav, le certa că sunt cam dezbrăcate. Degeaba îi spuneam eu că sunt de plastic, ea, nu, că nu văd eu cum o urmărește cu privirea, tot pe mine mă certa. Mergea și se minuna de tot ce era prin magazin îi plăcea tot, la îngheţată făceam întrecere cu ea, dar mie îmi convenea😂 Dar oful meu era să-mi cumpere un slip, plecam și eu în tabără, acolo era cu piscină și pofesoara ne-a spus să avem slip la noi. Și văd un manechin, bărbat,na, avea slip pe el, bunico un slip ca ăsta vreau și eu. Da bunica îmi zice, ce ai maică, te-ai scrintit la cap, cum să-ţi cumpăr așa ceva, slipu’ ăsta nu-ţi acoperă bucile. Bunica ţinea la mine, da, acuma era greu să o conving, și apelez la un mic șantaj, bunico în Târgoviște rămân nu mai merg acasă cu tine.Cum mămaie, păi ce plec eu fără tine, îmi cumperi slip sau nu?..bine mă, fir-ar chiloţii tăi ai dracu’, m-ai zăpăcit de cap, nu alta. Am ajuns acasă m-am dezbrăcat în găozu’ gol și iau slipul pe mine, după drum mă gândeam cum să fac pe Tarzan prin grădină. Doar în slip eram și cum Tarzan avea cuţit, mi-am băgat și eu unul la slip, da cu lama în interior, cât pe ce era gata să-mi tai cocoșul. Sucesc cuţitul invers și chiar atunci când am făcut manevra, am tăiat slipul și am rămas în curu’ gol, iar lama cuţitului era cât pe ce să rămână înfiptă în picior. Numai la drăcii îmi era capul. Am mers în tabără tot fără slip, îl făcusem franjuri, am și întrebat-o pe bunica dacă i-a părut rău că mi l-a cumpărat, prea se alesese praful de el.

GEORGE SORIN VENETE
2017

5 pensamientos en “slipu’

  1. delfinasu' dice:

    rad in hohote!!!!:)))

    mai, Moromete al wordpressului, mai- Creanga al netului ce esti:)
    multumesc pentru zambet!

    Le gusta a 2 personas

  2. lacrimaroua dice:

    🙂 🙂 🙂 … este o placere deosebita sa citesc aceste posturi care imi aduc : )-tul zilei …
    Multumesc ! 🙂

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

