văru’ meu

14

29 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Am un văr, ăsta asculta numai de mine, dacă îi ziceam să stea în cap două ore, așa îl găseai, în cap. Jucam cartoane ţin minte, dacă le câștiga el, seara săream gardul și partea mea o luam înapoi. Tenis de masă jucam pe ușile de la șifonier, avea ăsta un șifonier atât de mare că intra chiar și o căruţă de haine. Am vorbit odată cu el să se ascundă în șifonier așa în glumă, că m-am ascuns și eu de m-a rupt tata cu bătaia după trei ore de căutat. Eu așa am făcut am intrat în șifonier și de obosit ce eram m-a luat somnul, timp în care pe unde nu m-a căutat tata, iar când a dat de mine, nu mai zic, m-a snopit nu alta. Și eu de ciudă că m-a sorcovit i-am zis și lui vãrul meu să o încaseze și el,ooo… cum urla când l-a găsit unchiu, ca pe dracu’ l-a perpelit. Tot așa mă duc pe la el într-o zi, doar eram vecini, intru în grădină și când a lătrat la curu’ meu căţelul lui am zis că mor de spaimă. Nu am știut că adusese un câine de pe câmp, întreb ia zi bă mușcă dihania asta? nu, zice el, doar latră, pun mâna pe câine și când mă întorc cu spatele buca stângă mi-a făcut-o muci, aveam pantalonii și chiloţii varză. Am ţipat eu, marș, marș ardete-ar focu’ de turbat, de unde, mă ciufulise la bucă cu nădejde. Eee, bine, lasă că te aranjez eu vere, pentru căţeluș vei plăti scump, zic eu. El avea frică de cai, cum vedea un cal, gata se urca pe gard, se pișa pe el de frică. Eu aveam cai cuminţi și nu puteam să-l speri tare, și-l duc la un vecin care avea un cal nici hamul nu stătea să i-l pună, zic vere treci prin spate pe la armăsarul ăsta, când îi dă o copită a căzut văru’ lat. Avea o pizdă în frunte și începuse să vorbească ceva pe rusește, era în lumea viselor. A rămas cu semnul și în ziua de astăzi,acuma râdem, dar prin ce am trecut fiecare, numai noi știm.

GEORGE SORIN VENETE

2017

14 pensamientos en “văru’ meu

  1. Ahh, boyhood. 🙂

    Le gusta a 1 persona

  2. Săracu’ văru’! A cam pătimit 😀

    Le gusta a 1 persona

  3. lacrimaroua dice:

    🙂 🙂 🙂 🙂 … la cate “torturi” a fost supus saracul var … 🙂

    Le gusta a 1 persona

  4. Liana dice:

    Hai ca mi-am luat portia de ras pentru o sapatamana, Sa-mi ajunga! 😀 😀 😀

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

