VĂDUVA CONFUZĂ (IV)

26 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

A venit soarele pe strada mea, sau cel puţin așa credeam, mi-am găsit jumătate după multe necazuri. Am căutat mai mult un partener de dialog după pierderea soţului, însă după câteva întâlniri cu acest bărbat sunt mai mult dezamăgită decât mulţumită. Eu caut un echilibru, un umăr pe care să mă pot sprijini, iar acest om nu este ce-mi doresc eu. Fumează, iar asta mă dranjează, este prieten și cu sticla și asta mă nemulţumește. Băutură am, am rămasă de la răposatul dar aș vrea o măsură în toate. Am fost cu acest bărbat într-o vacanţă și a fost bine, câteva nopţi magice am petrecut, nu am mai făcut dragoste de foarte mult timp….sper să mă ierte fostul, am dreptul și eu la fercire, nu? Dar nu sunt mulţumită cu relaţia actuală, cum spuneam, mai caut, lumea e mare și este o vorbă, fiecare sac are peticul lui, trebuie să-mi placă cineva. Am tot fost întrebată cum o mai duc de arăt așa bine, văduvă, văduvă și resemnată că viaţa merge înainte. Am luat și permis, conduc, am mașini și e păcat să ruginească în garaj. Liniștea pe care o am prin lipsa socrilor, faptul că nu mă trage nimeni la răspundere când vin sau plec îmi dă o independenţă și o liniște totală. Caut bărbat, unul fără vicii, nu ţigări sau băutură, nu curvar sau puturos, bărbat, bărbat care să mă asculte când îl pun la muncă, aici este de muncă mereu. Sunt puţin ameţită parcă îl aud prin curte pe fostul, poate îl voi uita de tot ca să pot fi și eu fericită..Sfârșit!

GEORGE SORIN VENETE
2017

