doar, promisiuni

9

25 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Am auzit de multe ori astfel de “vorbiţe”, dacă îmi ajută Dumnezeu să câștig la loto, dau la biserică, repar dispensarul, dau și la rude, să vedem…
Sau vecine am și eu nevoie de bicicleta ta, doar o jumătate de oră și ţi-o aduce seara și cu lanţul rupt. De bani nu mai zic, îţi cere doar până la salariu, și trec șase salarii dar nu-i mai vezi. Dă-mi o sapă vecine că mâine plecăm la porumb și suntem mulţi și nu ne ajung sapele. Vine seara și trebuie tu să-i baţi în poartă să-ţi dea sapa, îţi mai răspunde și în doi peri că i-a rupt coada. Dacă dai cuiva ceva și “uită” să-l aducă înapoi nu este împrumut mai repede miroase a pagubă. Îl vezi pe unul că se chinuie să taie lemnele, tu băiat săritor îi dai toporul tău, praf îi face coada. A dat tata joagărul cuiva să taie lemnele și a venit cu el după două săptămâni și mai avea doar 30 de dinţi, ce-o fi tăiat cu el Dumnezeu știe. Este bine să dai, se mai rup lucrurile asta e, toţi am cerut câte ceva nu le poţi avea pe toate, cel puţin deodată.

text: GEORGE SORIN VENETE

9 pensamientos en “doar, promisiuni

  1. Nautilus dice:

    Unii au două feluri de unelte și scule: unele pe care le împrumută (și de obicei sunt paradite în ultimul hal) și altele ascunse, cu care lucrează doar ei și pe care nu le împrumută niciodată, că aparent nici nu există.

    Le gusta a 2 personas

    • Bravo, bravo😂😂😂 exact asta am omis să scriu, când ţi-se dă astfel de unelte te lipsești să mai ceri a doua oară. Bine ai zis, este afevărat.

      Me gusta

      • Nautilus dice:

        Fiecare ar trebui să aibă sculele lui și să le aleagă cu atenție, dacă vrea să lucreze bine. Chiar și la un topor contează dimensiunile, forma lamei, greutatea etc., care trebuie adaptate pentru fiecare. Desigur, dacă spargi două-trei lemne, asta nu contează prea mult, dar dacă lucrezi o zi întreagă se vede.

        Le gusta a 1 persona

  2. Mai exista o varianta: iti faci poza cu acel “ceva” daca vrei sa-l mai vezi 🙂

    Le gusta a 1 persona

  3. Dacă dai, se cheamă că eşti păgubaş. Dacă nu dai eşti în mai multe feluri dar tot câştigat rămâi, indiferent de apelative 😀

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

