MILEU

13

21 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Aveam un mileu pe Olimp, într-una îl puneam și ridicam, la două ore de program cât era la televizor, mai mult, era pune mileul, ridică mileul, plus peștele din sticlă.😂

foto:internet

13 pensamientos en “MILEU

  1. delfinasu' dice:

    :))))
    era cat pe ce sa ma iau de tine daca uitai de pestele de sticla:)))
    dar n-ai uitat, asa ca.. zambet!

    Le gusta a 1 persona

  2. delfinasu' dice:

    ntzzz…pestele ala era simbol national al romanului de rand
    si bunicii mei aveau si-l stergeau de praf si asezau cu grija peste acelasi mileu peste acelasi televizor… (marca nu conteaza, al lor era cu lampi, nu mai tin minte exact modelul)
    pe vremea raposatului, desigur.

    Le gusta a 1 persona

  3. Mileul ăla merită să aibă statuie, prea a marcat generaţii întregi 😀

    Le gusta a 2 personas

  4. toamnasunteu dice:

    Ce vremuri bune! Pestele era din sticla cu gura deschisa si avea pete ca la pastrav cu toate ca el pastrav nu era.aducea mai mult a biban.😂😂😂😂😂.fara mileu nu avea farmec! Toti cred ca am avut copilarie fericita in aceea epoca a pestelui din sticla pe mileu!

    Le gusta a 1 persona

  5. lacrimaroua dice:

    🙂 🙂 🙂
    … si eu mai am mileuri de laseta dar, am trait si eu povestea cu mileu, azi ma amuz de acele amintiri placute … 🙂

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

