CĂCIULA

3

21 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Nu am suportat iarna niciodată, nici acuma, să n-o văd. Suflam în măini de pomană, îngheţam și mai tare, rău de frig, în fine. Ţin minte pregătea bunica niște ciorapi de lână, așa mari, parcă erau crose de hochei, nu stăteau culcate ci doar rezemate. O mai întrebam, bunico toată lâna de pe o singură oaie ai băgat-o la un ciorap? mai taci mă capsomanule îmi zicea ea așa, doar ea vrea să facă bășcălie. Și să ajung odată la căciula asta, că m-am pocit de somn, avea bunicul mai multe căciuli. Într-o zi mi-a dat și mie una, ce-a mai mare, când am pus-o pe cap s-a dus ca inelul pe butoi și beznă totală. Este mă bună?…mă întreabă, nu,zic eu, păi nu văd înainte nimic, de auzit nici atât. Asta era căciula în care ţinea puișorii de găină când îi scotea cloșca. Sau tot așa strângea ouă pentru sărbători, se păstrau bine să nu se spargă. Mie cel mai mult îmi plăcea când punea puișorii de găină, stăteam cu urechea să-i ascult cum cântă sau îi scoteam la plimbare prin pat😂

text: GEORGE SORIN VENETE

3 pensamientos en “CĂCIULA

  1. alinabarac dice:

    Imi aduc aminte de celebrele caciuli. Avea si bunicul meu cateva. Si ce grele erau :)) te durea cazul numai sa le incerci

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

