VĂDUVA CONFUZĂ (II)

4

20 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Seacată de lacrimi am rămas și încerc să-mi duc traiul pe mai departe, însă nu este ușor. Când îmi amintesc de secretara lui, Ioana ciumăfaia, o curviștină versată care mi-a supt soţul de bani și….toate astea îmi fac rău, dar nu le pot șterge cu buretele.
Trebuie să învăţ să trăiesc și fără el, am două fete care mă îndeamnă să merg mai departe, există fericire și pentru mine. Mă ajută enorm sprijinul pe care-l găsesc în prietene și nu uită să-mi zică de fiecare dată când ieșim la cafea, Miţo fă-te frumoasă și privește tot înainte.
De când a murit, în fiecare dimineaţă merg la el la cimitir, nu să-l văd, că nu se vede, să-i duc flori, flori proaspete, flori pe care eu trebuia să le primesc de la el, când trăia. Au rămas mașinile de condus, banii care erau pitulaţi prin trei conturi, nu am terminat nici vinul de tras, ţuica așteaptă să o fac, pe unde ‘oi scoate cămașa, nu știu. Dar să nu credeţi că nu sunt o femeie puternică, le fac mai încet, trebuie să rezist, păi la câte bătăi mi-a dat….nenorocitu’ ăsta era să zic, doamne cum îmi ies cuvintele fără teamă, am curaj să-i zic orice acuma. Mai mult pentru asta merg zi de zi la cimitir, mă pun cu curu’ pe piatra rece și încep, dacă nu mai este nimeni prin preajmă mai bine, mă răcoresc de tot. M-a lăsat cu atâtea întrebări fără răspuns, dar nu-l iert, chiar dacă tace o să-l întreb așa în gol până mă vindec pe interior.
Mereu am fost sinceră cu el, ultima dată când am fost să-l vizitez era să-i spun că mi-a făcut unu’ cu ochiul, dar am tăcut, nu am vrut să-i tulbur somnul. Păi ce, eu nu am dreptul la fericire?

GEORGE SORIN VENETE

2017

4 pensamientos en “VĂDUVA CONFUZĂ (II)

  1. delfinasu' dice:

    😁😁😁😁 corect, are si ea dreptu’ 😁😁😁

    Le gusta a 1 persona

  2. 69 dice:

    Îmi pare că asta-i văduva veselă, că altfel cum cu toate damigenele alea rămase moștenire! Mi-a plăcut un sac…sau doi!

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

