VĂDUVA CONFUZĂ (I)

10

19 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Am avut un soţ, am avut, nu e ușor să vorbești de cineva la trecut, dar a trecut. Cât l-am avut trei zile mort în curte, mă uitam și mă miram, oare o fi adevărat? Dacă am trăit bine, așa și așa, mă bătea destul de des, dar de fiecare dată cu respect, avea mâna grea și eu pielea alunecoasă și ieșeam în avantaj la vânătăi. Avea momente când era și atent, nu doar un bășinos în izmene, puţin calic, puţin, banii îi ţinea el, nu știu de ce, că la cheltuit mă pricepeam și eu. Dansa frumos, când era beat, și tot timpul era, da acuma, a plecat. Flori, doar o singură dată mi-a cumpărat, nu mai știu cu ce ocazie, odată fiind prea puţin. Tot timpul îmi spunea că mă iubește, tot timpul, așteptam ca proasta să văd cum, așa am rămas în așteptare, el nu mai vorbește, a plecat acolo unde sunt multe flori, da, flori are din belșug chiar. Mi se pare mare patul acuma, că el dormea pe diagonală, eu ghemuită pe o muchie, să-i fie lui bine. Am avut respect, ăla de pe faţă…și a plecat cu el, plus cel în viaţă, unde am făcut maxim, dar fără folos. Nu vreau să-l vorbesc de rău, a fost până la urmă tăntălăul meu, acuma toate le am la dublu…. și tare-i bine. Televizorul doar al meu, toaleta, patul și alea șase damigene au rămas pe mâini bune și mă oblig chiar, să nu le dezamăgesc. Sper să apuc multe cafele de acum înainte și vă mai povestesc eu de el, poate mă și mărit, cine știe?

GEORGE SORIN VENETE

2017

10 pensamientos en “VĂDUVA CONFUZĂ (I)

  1. toamnasunteu dice:

    Biata femeie!
    Si cate sunt ca ea!
    Sa aiba spor la damigene,sa imparta si cu noi….ca de …pomana sa fie pentru mort ca dadea si el la dinte!😂😂😂😂😂

    Le gusta a 1 persona

  2. alinabarac dice:

    :)) o daaa
    Super post.

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

