merge și așa?

7

19 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Lume pestriţă, cam peste tot există, dar cred că aţi văzut cu toţii de exemplu un bărbat îmbrăcat la patru ace, costum mă refer care mergea pe bicicletă. Până aici totul ok. numai că șaua la bicicletă era acoperită cu o bască, bască cu moţ, parcă punea curu’ pe capul lui unchiu, plus foarte important, sub bască era băgat un burete să nu cumva să roadă mândreţe de curișor. Am văzut pe cineva care proba o geacă, era atât de mică, urla pe el, mai aveţi și altă mărime, întreabă el vânzătoarea, nu, îmi pare rău, este ultima, nici o problemă este perfectă asta, zice ăsta de frică să nu o piardă. Se mai întâmplă să-ţi facă mămăliga moale, moale de lingură, să scape peste tot, și să nu vezi asta, din respect, sau frică. Apropo de mămăligă, la ţară se face la sobă că iese totul mai gustos, striga una la soţul ei, taie mă lemne bune că îngheaţă asta pe plită. Dacă nu ai lemne uscate să faci mâncare, te mănâncă câinii, la mămăligă e grav rău, dacă zace mult în tuci, are toate șansele să-i dea chica. Recunosc că nu pot mânca oriunde și orice, nu pot. Dar am avut ocazia să văd pe cineva care mânca la masă cu pisica. Avea ăsta pe masă o mămăligă, nu exagerez, cât roata de la Dacie și lângă ea pisica, fărâma asta os după os iar când venea spre farfuria lui o împingea cu cotul. Unu tot așa, pudic, avea o pompă în curte și scotea apă să se spele la “coroleţ” pe faţă se spăla în casă, pudic na.😂

text de: GEORGE SORIN VENETE

7 pensamientos en “merge și așa?

  1. delfinasu' dice:

    esti un bun observator, stii?
    stii:).
    unul bun de tot.
    daca mai si scrii din toate cate vezi, risti sa te apropii de Creanga:).
    ceea ce, zic eu, e un lucru bun.
    oricum ar fi, te citesc cu placere pentru ca mi-amintesti de lucruri/intamplari din lumea mea pe care le uitasem.

    Le gusta a 1 persona

  2. toamnasunteu dice:

    😂😂😂😂😂😂

    Le gusta a 1 persona

  3. 69 dice:

    Ahahahah! Imi pari mereu mai inspirat, domnule! Am râs că aproape imi venea mamaliga de la cină inapoi, că tot e seara dedicata ei! Aia cu basca e tare…ce știm noi ce senzatii va fi avut omu’…cu motu’ zic! O seara liniștită!

    Le gusta a 1 persona

  4. Mare haz ai la povestit, e usor sa faci oamenii sa zambeasca 🙂

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

