e comic, românu’

5

19 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Mi-e drag de noi, păi cum altfel, indiferent de ce e vorba, românu’ găsește rezolvare, dacă e de sudură bine, dacă nu, merge și cu sârmă. La muzică suntem pârjol, auzi nume de melodie “Aseară ţi-am luat basma” sincer să fiu cred că ăsta se dă mare, sau “Apucai pe o cărare” asta e sinucidere, clar, nu sunt dubii, vrea să facă la un fel, nu? Cum e vulpea pe spinare așa-i nașa între picioare, după această chiuitură sunt turbaţi mai mult bărbaţii, unii, doar de imaginaţie este vorba, nimic mai mult.
Avem atâtea nume de melodii care mai de care mai frumoase, poţi juca numai după titlu, fără să înceapă melodia. Cum vi se pare de exemplu melodia “Te aștept în vârful patului” clar, curvăsăreală pe faţă, limpede ca apa, sau “Mândro ochișorii tăi” dacă citești acest titlu mai apăsat este înjurătură, fă o probă, înjurătură a ieșit, nu? Majoritatea tânjesc după copilărie, dar nu toţi au avut parte de una frumoasă, însă există o melodie pentru fete, nu pentru toate și anume “Ce n-aș da să mai fiu mică” la melodia asta plâng toate, uită și de nuielușă sau vătrai și se plânge în grup. Românul, știe, chiar dacă nu cunoaște tot subiectul cap coadă, la orice știe “începutul” se screme, cum venea aici sau parcă așa era, da mă, așa vine, cred! Mi-a venit în cap altă melodie, că parcă la muzică suntem cei mai buni, melodie “Na,na,na, că n-am murit” asta e bătaie de joc, iei peste picior și pe cei vii, cât și pe doamna cu coasa, nedecis, păi ori o faci, ori nu o mai faci. Câtă cheltuială este la o înmormântare cântecul “Na, na, na” mai bine ar fi înlocuit cu “Da,da,da că am murit” și numai așa poţi fi sigur de ceva. Zâmbiţi oameni buni!

text de: GEORGE SORIN VENETE

5 pensamientos en “e comic, românu’

  1. toamnasunteu dice:

    😂😂😂😂😂😂

    Le gusta a 1 persona

  2. Ce viziune și câtă dreptate! :)))

    Le gusta a 1 persona

  3. delfinasu' dice:

    am zambit!!!:)
    nu asa , oricum, ci cu gura pana la urechi – si asta pentru cata dreptate ai (pentru ca mai sunt cu sutele exemplele in cauza:) )

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

