BERMUDE

17 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Tot căutam prin ţoale după bermude, fiind vremea bună, zic să trec la ţinuta totală de vară. Și am găsit niște bermude care mi-au stârnit atâtea amintiri, unice chiar. Aveam pantaloni de popă cu buzunare astronomice bine întărite la cusături să ţină indiferent ce găseam și băgam în ele. Aveam niște blugișori, căpătaţi da, până nu mi s-au rupt și genuchii nu i-am iertat, îi purtam cu drag și fiind mai groși la material mă proteja mai bine de mărăcini. Din blugișorii ăștia am avut primele bermude, bunica s-a ocupat personal de ele și ce a ieșit nu vreţi să știţi, sau vreţi?A scurtat bunica blugii așa de mișto încâ la piciorul stâng era învelit genuchiul iar la dreptul dezgolit, a măsurat în felul ei și a cusut atât de agresiv că mi-a rămas o singură variantă, să-i port. Așa la drum drept mergeam bine nu era nici o problemă, când săream gardul nu eram sigur de aterizare, mă feream de risc. Și le-am purtat, o, mult, nu se rupeau pe nicăieri iar pe gârlă erau minunate, mai greu cu uscatul, aveam un gard de lemn și le puneam pe el, a doua zi erau parcă împăiate și dure, până nu le jucam cu picioarele nu intrau pe mine, așa le înmuiam. Abia acuma am ce trebuie, păcat că nu mai este bunica să ne mai prăpădim de râs.

text de: GEORGE SORIN VENETE

