TRĂIM, DOAR UN PIC

14

10 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

De-am ști cu toţii că a doua viaţă nu există, am trăi-o pe aceasta cum putem mai bine. Ne-am face planuri mai scurte, căci trăim doar un “pic”!

14 pensamientos en “ TRĂIM, DOAR UN PIC

  1. Anastasia dice:

    Păi da…, numai că sufletul nostru ne spune clar că nu va muri niciodată.

    Le gusta a 1 persona

  2. 69 dice:

    Mai scurte sau deloc! Am lăsa viața sau destinul sau cine ori cum s-o numi sa arhitecteze pt noi!

    Le gusta a 1 persona

  3. Chiar așa, uneori lucrurile par să iasă cum vor ele. Mai scurte sau deloc, bună și această variantă, par toate să aibă timpul lor. Să auzim numai de bine!

    Le gusta a 1 persona

  4. vorbebune dice:

    Dacă este scurtă viața, o putem trăi și fără să ne facem planuri… În pic-ul acela vreau să mă bucur de un răsărit de soare, de o cafea, de o mângâiere…Viața ne e dată cu împrumut, niciodată nu știm când ne-o va cere înapoi…trăiește clipa! O zi bună!

    Le gusta a 2 personas

  5. Adriana dice:

    ..uităm și credem că totul ni se cuvine..un pic mai mult!
    Zi frumoasa sa ai și multumesc pentru trecerile tale pe blogul meu! Ne descretesti fruntile…cu ce pui tu..pe aici…

    Le gusta a 1 persona

    • Mulţumesc frumos. Dacă eram sănătos la cap, puneam și eu ceva de doamne ajută, ceva mai elevat, așa pun doar ce am păţit și trăit până acuma. Eu trebuie să vă mulţumesc pentru cuvintele frumoase. Zi cu liniște și bucurii vă doresc!

      Le gusta a 1 persona

      • Adriana dice:

        George, hai sa-ti zic ceva. Stii ce vrea lumea, de fapt? Sa zambeasca, sa rada. Blogurile sunt diverse, cat sa ne gasim resurse si frumos, dar pe facebook, de exemplu, toate poezioarele mele satira au cel mai mare efect sau tot ce pun cu animale din casa mea. Asa ca elevat sau nu, lumea e stresata, iar tu stii sa o ajuti..perfect. Zi faină si tie, cu tot dragul.

        Le gusta a 1 persona

        • Eu tristeţuri nu postez, aluatul meu este de altă natură, la noi în casă se râde, vinovatul sunt eu, fie aici sau în România, așa că pe lângă mine nu ţin oameni triști, de ce, pentru că toate, dar toate au o rezolvare. Mulţumesc pentru cuvintele sincere, Adriana. Toate cele bune!

          Le gusta a 1 persona

  6. Candia dice:

    Thanks for following my posts. See you soon!

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

