SPECTACOL

6

7 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Era frumos înainte, nu știu parcă ne bucuram altfel din tot sufletul, aveam mai puţin și asta pe mine chiar mă făcea să preţuiesc mult mai mult ce aveam, aproape mai nimic. Ţin minte îmi dădeau părinţii câţiva bănuţi să merg la un film la Căminul Cultural așa era la noi la comună, bănuţi de bilet și de restul ce mai rămânea seminţe de la “rumânca” cu paharul de lemn și fundul plin, de fapt seminţele veneau cam jumătate de pahar. Mergeam la film când era, dacă nu era spectacol cu muzică și ceva glume. A venit odată Irina Loghin când am văzut-o am rămas ca proasta-n târg când vinde dude, doar așa am zis în gând, oau..Irina. Doamne, atâta lume era că mi-am pierdut teneșii, m-a călcat cineva pe piciorușe de mi-au dat lacrimile, dar de dorul Irinei Loghin am pus frână la șuvoiul de lacrimi care le aveam pregătite, am uitat și de durerea de picioare și de tot. Am uitat să amintesc și de Florin Petrescu(Axinte) a urcat primul pe scenă a zis câteva poante, mai, mai să leșinăm, toată sala era în delir. Și vine clipa să urce și Irina Loghin, eu nu o văzusem până atunci, frumoasă femeie și haioasă, începe să cânte, mă, tot perișorul s-a zbrlit pe mine, am rămas ţeapăn, ca broasca la barieră mă holbam la femeia asta cum cânta de frumos. Eu eram un nod, m-am dat mai așa într-o parte că mă sufoca marea de lume și am nimerit lângă o boxă care răsuna de mi-au întors urechile pe dos. Surd am ajuns acasă, tot drumul auzeam în cap doar Irina Loghin plus că în acea noapte parcă auzeam cum cântă de sub pernă, câteva zile mi-au trebuit să o uit.

6 pensamientos en “SPECTACOL

  1. Filadelfia dice:

    amintirile ne incalzesc sufletul si ne pun cateodata un zambet pe buze 🙂

    Le gusta a 1 persona

  2. Amintirile frumoase ale copilăriei, sunt minunate, după vin greutăţile vieţii, iar aceste amintiri ne încălzesc sufletul și ne face să zâmbim cum bine ai spus tu mai sus. Seară magică îţi doresc!

    Me gusta

  3. Ceva asemănător am trăit și eu când am văzut-o cântând pe Elena Merișoreanu, doar că eram cu toată clasa.

    Le gusta a 1 persona

  4. succesulpe dice:

    Intotdeauna ce are vecinul este mai bun, mai mare, si mai frumos 😀

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

