PE DEAL

12

5 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Eu fiind un ţăran ordinar nu m-am dat niciodată cine nu sunt și mi-am adus acuma aminte de un deal, unde ce nu făceam. De copil mă duceam cu un ciolofan și de sus de tot îmi dădeam drumul, iar când ajungeam jos, doamne, înnodat eram, cum reușeam să mă descurc habar nu am. Da, ce, se rupea ciolofanul și avea mama o copăiţă în care ne făcea baie, mie și la sora mea și m-am gândid că alunecă mai bine pe iarbă, așa că am furat-o. Am urcat cu copăiţa în cârcă până sus, lat am picat de obosit dar după zece minute de odihnă eram în interiorul copăiţei și mi-am dat drumul. Am ajuns singur jos, la câţiva metri de coborâre am intrat într-un dâmb și am sărit din copăiţă ca o păpușă și până jos nu mai m-am oprit. Jos am nimerit într-un șpalier de vie de era gata să-mi sparg și fuduliile. Aveam îmbrăcămintea atât de ruptă parcă trăseseră câinii de mine, chiloţii erau  franjuri parcă îi trecusem prin mașina de tocat. Cum am scăpat atunci cu viaţă și acuma mă întreb, există cu siguranţă cineva sus acolo, altfel nu-mi explic. Cine nu a distrus o copăiţă chiar nu a avut copilărie.😂

12 pensamientos en “PE DEAL

  1. vorbebune dice:

    Cred că ți-ai luat o bătaie pentru copăița spartă??? 😂😂

    Le gusta a 1 persona

  2. succesulpe dice:

    Cine nu si-a trait copilaria la tara, nu are de ce sa isi aduca aminte vreodata din perioada aceea.
    Iar daca ai si mai stii si sa povestesti, atunci faci deliciul ascultatorilor. 🙂

    Le gusta a 1 persona

    • A, prin câte am mai trecut, grave, grave nu au fost, da parcă au fost de Ion Creangă. Când la cireșe, ba la scăldat, ori când am băgat mâna la pupăză de m-am uplut până la cot de…vai de capul meu. Mulţumesc de comentariul tău siropos și mai mult decât interesant. Zi bună îţi doresc!

      Le gusta a 2 personas

  3. lacrimaroua dice:

    🙂 🙂 🙂 🙂 cam botogas …

    Le gusta a 1 persona

  4. Apropo de copăița în care ne spăla mama. Mereu am crezut că o schimbă pe când veneam în vacanță de la internat, pentru că nu-mi explicam cum de-i mai mică decât o lăsasem. 😦

    Le gusta a 2 personas

    • Ce frumos, am crezut că mă fac de râs dacă spun asta cu copăiţa, da na, am zis ce o fi, o fi. Și dumneavoastră aveţi amintire cu biata copăiţă și va-ţi amintit cu plăcere observ😃 Sâmbătă cu liniște vă doresc!

      Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

