MATURIZAREA

1 mayo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Poate mă păcălesc, poate, nu ar fi prima dată, da, parcă viaţa se rezumă în trei etape mari și late. Prima etapă ar fi, alăptatul și multă, multă școală inutilă că este imposibil să-ţi găsești de lucru. A doua etapă ar fi să faci tot posibilul să te ţii cu dinţii de toate sărbătorile, Crăciun, Paște, Revelion și mai sunt 50-60 pe care le-am uitat eu, dar sunt respectate toate numai eu nu le ţin rostul. Na și să nu uit, toate aceste chermeze normale pentru majoritatea sunt însoţite de grătarul cu carne, fărașul cu mici, plus mielul, viţelul și era să zic căţelul, da nu zic. Scuze, putina cu bere era să uit, nu, nu sunt așa bun cu organizarea, of, Florin Salam să-l băgaţi în schemă că uitasem de el, nu recunoaște nimeni că este în limbă după manele dar este exact ca la sexul oral, la fel, știţi voi…..da. Și ultima parte a vieţii care după cum aţi observat nimic nu s-a întâmplat din punct de vedere al maturizării. Aici toţi așteaptă ceva, ce, pensia care nu apare indiferent cât ai sta pe banca de la poartă, tu fiind ocupat mai toată viaţa cu micii și Salam. Și se mai scurg o mână de ani chinuiţi însoţiţi de grija babei să nu îi curgă nasul în văzul lumii și invers iar de maturizare canci, să mă scuzaţi. Ce sărbătorim astăzi habar nu am, eu vin după o tură de noapte, dar aici sunt cinci milioane de șomeri, sărbătorim ce, de Dumnezeu nu mai pomenesc am uitat aproape în totalitate. Să fiţi sănătoși!!!

