VULPEA

2

26 abril, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Ce frumos era înainte mergeam la vânătoare în calitate de “gonac” și asta o spun cum se întâmpla cu ani buni în urmă. Eu stau, stăteam la o jumătate de oră de Zimbrăria Neagra(BUCȘANI) practic am văzut zimbrii de când au făcut tot ţarcul și până la primele exemplare. Ţin minte mă uitam la un zimbru matur și la un moment dat a venit la gard și eu am băgat mâna și-l scărpinam pe frunte ca pe cal, eram obișnuit cu animalele iar frică nu am avut niciodată. Dar să revin la vulpe, a fost o perioadă când se organizau partide de vânătoare la noi, și veneau foarte mulţi vânători străini din toată Europa, iar tot așa la o vânătoare au fost toţi din Jermania😂 foarte bine mai câștigam un ban și noi. Aveau nemţii la ciocolată în rucsacuri ceva de groază, ne dădea și nouă, vai curul nostru de pomanagii, odată un neamţ nu a vânat nimic și un coleg de-al meu se împiedică de ceva și cade pe burtă. Când îl vede neamţul repede îl întreabă ce a păţi și îi întinde o mână să se ridice. Ne uităm mai bine de ce a căzut ăsta și când colo ce să vezi era o vulpe moartă, moartă bine de câteva zile. Scoate neamţul repede 5 ciocolate și îi zice  colegului  meu că i le dă, numai să-i care vulpea asta moartă până la mașină că-l interesează pielea ei. Mamă cum a văzut ăsta un snop de ciocolată era în stare să-i ducă vulpea până la graniţă, înfige nărodul mâna în vulpe și o pune la gât așa ca pe fular. După cinci metri avea deja purici și-n cur, nenorocire îl mânca tot corpul, când a dat cu vulpea de pământ era să o rupă în două, fiind aproae putredã. Dacă avea atunci neamţul pușca încărcată îl împușca pe loc, de ciudă că îmi dăduse colegul meu ciocolatele și eu am plecat cu ele, parcă am avut o presimţire că ceva se întâmplă. La tot ce-i zicea neamţul ăsta dădea din cap cu o viteză și părea că înţelege, părea, că în fond habar nu avea, el mă întreba pe mine, eu de unde dracu să știu, eu eram complet, doar germana mai îmi lipsea.

»

2 pensamientos en “VULPEA

  1. vorbebune dice:

    Hahaha…puricoasă vulpea…😂😂

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

