VISUL

Până ieri noapte mă credeam un om norocos, dar nu, visul pe care l-am avut mi-a dovedit că sunt un ghinionist. Mi-e practic foarte greu să povestesc, visul era cam așa, se făcea că doi hăndrălăi îmi cărau salariul și la un moment dat ceva a intervenit în vis și ce credeţi, m-am trezit. Nu-mi pare rău decât de un singur lucru, că nu am apucat măcar să-i număr.😥

Acerca de GEORGE SORIN VENETE

UN OPTIMIST,MAI CRED ÎN BASME!
Esta entrada fue publicada en DIVERSE. Guarda el enlace permanente.

3 respuestas a VISUL

  1. succesulpe dijo:

    Uite asta e sursa tuturor nenorocirilor. Trezirea. Cel mai bine e sa ai paharul plin ca sa nu-i vezi jumatatea goala.
    Ca si cu jumatatea asta e o problema 😀 😀 😀

    Le gusta a 1 persona

  2. Nautilus dijo:

    depinde în ce direcție îți cărau salariul

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.