NUNTA NOASTRĂ

6

11 abril, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Nu știu cum să încep dar cum tot timpul am fost sincer nici de această dată nu voi face excepţie. Oameni buni când faci o nuntă trebuie organizare nu glumă, păi la noi a fost totul  pe repede înainte și la sfârșit mă întrebam, oare a fost nunta?

Frumuseţea soţiei mele m-a blocat și când trebuia să dirijez evenimentul, na că s-a derulat totul de la sine, recunosc puţin necontrolat. Mama soacră mă întreba mereu, ce atâta grabă, dacă este totul pregătit, da mamă este, stai liniștită. Trei zile mai erau până la nuntă și ce credeţi, nu aveam nași, da nu aveam. Am căutat da parcă erau toţi vorbiţi să nu cunune fix atunci, preotul a zis că data aleasă are nevoie de o deslegare specială, ce să mai, a făcut la un fel și a mers. Când am fixat nunta a doua zi am fost sigur de un lucru, de lăutari. De muzică nu mi-am făcut probleme, toată România cântă, din poartă în poartă dacă mergi, dai de unul cu cobza. Și când credeam că totul va fi bine vorba cântecului, na că salonul este prea mic iar nuntași nu au toţi loc la mese. Mai întinde o masă două afară ca să nu ne facem de maro, apoi că nu se aude muzica tare și la ei, în fine au umblat lăutarii pe la butoane și s-a rezolvat. Am primit darul spre dimineaţă și am rămas surprins să constat că erau: lei, forinţi lire turcești și chiar mă gândeam ce o fi fost în capul unora. Nunta în ansablul ei a fost adevărată, aproape toată, că adevărată, adevărată era dacă nu mai stăteam încă două ore noi și lăutarii după două cupluri care dansau de se zguduia salonu. Eram extenuaţi și vream și noi acasă ca tot căsătoritul, dar aproape la orice nuntă mai rămâne cineva să danseze două sârbe desculţ. Dacă ar fi cu mintea de astăzi nu aș mai face nuntă niciodată, da niciodată. Astăzi când punem caseta, este înregistrată nunta, te joci, parcă începe “Las Fierbinţi” mă tăvălesc pe jos de râs și ţin secret locul unde păstrez caseta, nu trebuie să o vadă nimeni, este doar nunta noastră și numai a noastră. Și așa au curs anii numai cu lapte și miere, aproape 19 anul acesta.

6 pensamientos en “NUNTA NOASTRĂ

  1. Luisa dice:

    Eu m-am distrat si am dansat la nunta mea pana mi-a sărit cocul la propriu, pana am facut cârcei la picioare, pana au plecat toți. Nu am organizat nimic, nu mi-am bătut deci capul decat cu foarte foarte putine lucruri, socrii m-ai scăpat de părțile astea mai putin placute. Mi-ar fi placut mai multe muzici rock ca de…suntem rockeri :)) de care nu prea am avut parte dar oricum plecasem de acasă cu gândul ca ma distrez. Aaa ne-a căzut tortul pe jos…am aplaudat să nu creadă careva ca fac vreo criza…vai ce mi-ar fi placut o bătaie cu frisca :)) dar a fost o farsă pregătită foarte bine ca nu ne-am prins decat cand a venit următorul tort, cel adevărat.
    Hai ca am scris destul, numai bine si multi ani impreuna inainte, musai frumosi 🙂

    Le gusta a 1 persona

  2. I honestly can’t get what u r writing 😹😹

    Le gusta a 1 persona

  3. valiann dice:

    La multi ani fericiti,si de-acum inainte!

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

