DOAMNE MULŢUMESC

17

10 abril, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Niciodată nu mi-am dorit să ajung foarte cunoscut, nu,vreau să mă cunoască lumea prin modestie și simplitate.  De la oameni vreau să iau doar bunătatea, simplitatea, toleranţa și modestia. Nu sunt în competiţie cu nimeni, tot ce fac este pentru familia mea, lor trebuie să le demonstrez că se pot baza pe mine. Mi-am propus lucruri dar pe termen mai scurt și asta datorită zilelor, se pot termina în orice moment. Am primit o viaţă iar pentru asta îi mulţumesc lui Dumnezeu, poate ar mai trebui o viaţă să-i mulţumesc și tot nu ar fi deajuns, da cine sunt eu să primesc două vieţi, unul ca tine, sau ca tine, unul până la urmă. Rămâne la alegerea noastră să decidem de ce fel de persoane vrem să fim înconjuraţi. Atenţie, bunătatea oferită gratis nu va primi aceeași plată, oferiţi ceva în această viaţă, dar aveţi grijă, ce! Am o familie minunată spun unii, le mulţumesc, dar în afară de sănătate și liniște nu-mi doresc altceva. Doamne îţi mulţumesc!

«

17 pensamientos en “DOAMNE MULŢUMESC

  1. steliana21 dice:

    Cât de frumos! Multă sănătate și împlinire!

    Le gusta a 1 persona

  2. Maria Margareta dice:

    Ce frumos!

    Le gusta a 1 persona

  3. lacrimaroua dice:

    … lucruri simple … care ne fac cu adevarat fericiti si, pentru care trebuie sa-i multumim bunului Dumnezeu …

    Le gusta a 1 persona

  4. Monicascrie dice:

    Mulțumesc pentru aprecieri, domnule ! Sa și o zi frumoasa !

    Le gusta a 1 persona

  5. La fel vă doresc, doamnă scumpă!

    Me gusta

  6. succesulpe dice:

    Vor mai fi zile ca sunt mai multe decat saptamani intr-o viata de om… 🙂

    Le gusta a 1 persona

  7. […] Orígenes: GRACIAS O […]

    Le gusta a 1 persona

  8. anitanna dice:

    Hristos a Inviat!

    Le gusta a 1 persona

  9. anuska dice:

    Ce frumooooooooooooos ,sa-ti traiasca familia !

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

