TOŢI LA FEL

8 abril, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Nu există om urât sau om frumos, suntem la fel cu toţii, suferim și ne bucurăm sub același acoperiș numit cer și umblăm pe acest pământ doar un timp, nimic veșnic. Facem haz de necaz unul de celălat dar nu aș merge mai departe adică de a jigni pe cineva, nu am timp pentru a mă împăca cu el și nu vreau asta. Sunt o persoană veselă, indiferent de problemă eu am o rezolvare chiar printr-o vorbă bună, trebuie să ieșim undeva, facem cumva să fie bine. Ascult cu plăcere autoironia unora și modestia cu care povestesc întâmplări din viaţa lor, mă fascinează și captează total. Povestea un tip despre copilăria lui și zicea că era așa de urât încât mama lui îl alăpta doar cu ochii închiși. Altul tot așa spunea că o mare problemă o are cu poliţia când îl oprește. El fiind mic de înălţime poliţistul îl întreabă:

Iar conduci mă fără tactu?

Data viitoare te măsor?

Sau când îi cere actele, poliţistul zice, permisul este mai înalt decât tine.

Când te mai opresc vreau să stai în picioare la volan, eu nu vorbesc cu mașina. Există diferenţe între noi dar putem alege cine poate să facă parte din viaţa noastră. Valabil este și pentru expresia nefericită “ce prost/a” este aceea persoană. Mare păcat să afirmăm că cineva este astfel. Prost nu există, slab pregătit sună mai uman. Și ce câștigăm prin astfel de răutăţi, nimic, ne otrăvim singuri sufletul căci persoana jignită nici că ne va băga în seamă. Suntem la fel așa cred, iubim și suferim, ne bucurăm și avem aceeleași trăiri. Să fim mai buni și la fel de iubiţi!

»

