PĂSAT

3

31 marzo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Am rămas cu acel gust unic care este imposibil de confundat cu altceva. Alegeam un porumb mai deosebit așa cred că se numea românesc ceva de geniul acesta și-l curăţam de pe cocean. Ce să mai pregăteam boabele de porumb și mergeam la un vecin care avea o moară de măcinat tărâţe. Dar pâsatul este mai mult o spărtură mai mare a bobului de porumb, am apă în gură deja, care se macină după cum spuneam. Este relativ ușor de pregătit, se spală bine în câteva ape, după care se pune la fiert, secretul este untura așa îl făcea bunica, se pune și sare, dar mie îmi plălcea și cu zahăr. Nu am mâncat pâsat de foarte mulţi ani, aici îţi aduci aminte de toate dar când ajungi în ţară nu știi ce să mai guști mai repede, timpul fiind extrem de scurt. Mulţi dintre dumneavoastră sunt sigur că au gustat măcar acest pâsat și au recunoscut cele spuse de mine, probabil și unele amintiri au fost stârnite.

3 pensamientos en “PĂSAT

  1. lacrimaroua dice:

    … am facut “cunostinta” cu pasatul la Alba-Iulia, cand prieteni dragi mi-au pregatit sarmale cu pasat, o NEBUNIE … ce mult este de atunci … 🙂

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

