BRADUL MEU

2

28 marzo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Când au trecut atâţia ani numai Dumnezeu știe, cert este că băiatul trebuie să-și ia permis anul acesta. Parcă mai ieri vorbeam cu el la telefon, eu aici și el în ţară și câte ne mai promiteam. Dar mai presus de orice, sănătate să fie că le va rândui Dumnezeu pe toate negreșit. Noi până la urmă ne dorim o grămadă de lucruri iar ele vor veni când va fi timpul, nu le putem forţa în nici un fel. Și cât l-am bătut la cap stând în faţă sa mă urmărească cum conduc, dar el nu și nu, iar acuma nu mai are răbdare să se înscrie mai repede. De câteva ori i-am dat mașina și a fost de ajuns să-și dorească sa conducă el. Mulţumesc lui Dumnezeu pentru copiii sănătoși pe care ni i-a dat, sperăm să rămână cel puţin la fel de buni și de cuminţi iar noi o să ne facem datoria de părinţi câte zile ne va da cel de sus.

2 pensamientos en “BRADUL MEU

  1. succesulpe dice:

    Uneori cand privim spre inapoi ne ingrozim vazand cat de departe este locul de unde am plecat si realizam cat de aproape este cel in care vom ajunge. Noi sa fim sanatosi 🙂

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

