CĂLĂTORIA

3

27 marzo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Am avut norocul și bucuria să călătoresc fie cu mașina,trenul, vaporul, avionul, dar cu trenul este cel mai frumos. Asta este părerea mea. Chiar și în România unde trenurile nu sunt chiar ce trebuie eu tot am plăcere să merg,sunt dispus să trec peste întârzierile cam mari uneori. Îmi place în tren locul de la geam și privesc de la firele de iarbă, copaci, ape, munţi și până la palmierii și portocalii înfloriţi. Este minunat să privești în dreapta marea iar la stânga muntele și în compartiment pe cine iubești, tot să călătorești. Am plecat la Barcelona cu trenul iar 2 ore cât a durat călătoria a fost o încântare, aprape tot drumul ai marea în ochi, de la Castellon și până la Tarragona spre plaja Salou este tot un luciu de apă.Chiar și ora pe care o fac cu trenul până în Valencia o ador, sunt plantaţii întinse de portocali și mandarini, teren agricol cu ceapă, salată și uneori îmi aduc aminte de sârbii de la Băleni, o comună aproape de mine în ţară. Merg și cu mașina destul de mult iar autostrăzile aici sunt bune dar eu tot cu trenul aș pleca, chiar și până în România.

3 pensamientos en “CĂLĂTORIA

  1. María José dice:

    Me alegra que te gustará Valencia, yo vivo ahí.

    Le gusta a 1 persona

  2. Castellon de la Plana😂

    Me gusta

Los comentarios están cerrados.

