ZIUA DE NAȘTERE

6

24 marzo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Adevărul este că niciodată nu mi-am sărbătorit această zi. Ajunge că sunt pe pământ, dacă mai era nevoie și de mine habar nu am, nu găsesc nimic interesant în ziua de naștere. Dacă vreau tort face fata mea și-n culcare și-n sculare, să beau pentru ce, dacă am chef, păi beau cumpătat fără să-mi caut capul pierdut prin șifonier. Să ne strângem și să ce, bem și ne bucurăm că mai îmbătrânesc cu un an, chiar nu văd un prilej de a bea și mânca dublu. Iubesc viaţa alături de familia mea minunată, indiferent de anotimp la un semn îi duc fie la munte sau la mare unde vor ei. Mă bucură evenimentele frumoase din viaţa lor și de fiecare dată eu sunt cel cu buna dispoziţie, nimeni bosumflat se știe dinainte. Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru tot, copii și soţie, sănătate și nu în ultimul rând pentru cadoul de zi cu zi numit, viaţă.

6 pensamientos en “ZIUA DE NAȘTERE

  1. Ileana dice:

    Felicitari !
    Nici eu nu am sarbatorit niciodata ziua de nastere, insa ii multumesc lui Dumnezeu in fiecare zi cand ma trezesc.
    Adevarat, ca sa sarbatorim, sa iubim, sa facem cadouri, nu e nevoie de o zi speciala, e nevoie de iubire !
    Weekend minunat alaturi de familia minunata ! 🙂

    Le gusta a 1 persona

  2. succesulpe dice:

    Romanii folosesc orice prilej sa sarbatoreasca ceva. Daca nu au prilejul, il creaza ad-hoc. Daca nu au inspiratie sarbatoresc pe cel care tocmai a trecut sau pe cel care o sa vina. 🙂

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

