GHIOZDANUL

6

19 marzo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Ce am avut eu a fost unic, la nimeni nu am mai văzut așa ceva. Oameni buni de mic copil mi-am dorit un ghiozdănel micuţ nu colorat ceva simplu dar ai mei lume ce credeţi că mi-a cumpărat o specie de ‘gheozdănelo-geanto-geamantano’, de m-am luat cu mâinile de păr când l-am văzut. Am pus ghiozdanul pe o masă să-l privesc și de la distanţă, da nu,era prea cum să vă spun, prea ‘sovietic’, da na, cum venea din partea părinţilor l-am acceptat. Ce mi-a plăcut la acest ghiozdan cel mai mult că nu se rupea, pietre de căram cu el și tot ţanţoș se ţinea. Avea separeuri, într-o parte puneam cărţile și în ce mai rămânea pește și ciuperci plus cuie strâmbe, șuruburi,piuliţe și toate căcaturile de pe marginea drumului. Nu mergeam cu nasul pe sus ca toată lumea ci precum purcelul cu râtul în jos, de făceam și două ore până ajungeam acasă iar toate femeile mă ţineau de vorbă, practic mă uita Dumnezeu pe drum. Nu am îmbătrânit cu acel ghiozdan și într-o zi mama(am vorbit și azi cu mama am făcut-o să plângă când i-am spus că mi-am făcut un cadou pe patru roţi) mi-a cumpărat ce credeţi o mapă. Îmi venea să mă jelesc cu vorbe ce subţirică era și mă tot gândeam ce mai bag în ea. Da a trecut timpul iar copilașii noștri nu au făcut nimic din toate povestirile mele, ba chiar fata nici nu a pus piciorul prin România.

6 pensamientos en “GHIOZDANUL

  1. succesulpe dice:

    Citind asta, m-a facut sa imi amintesc de servieta din piele pe care am carat-o din clasa a cincea pana dincolo de anii ca salariat. Niciodata nu s-a ponosit si cred ca se mai afla uitata pe undeva, la fel de intreaga.

    Le gusta a 1 persona

  2. aruna3 dice:

    Wonderful creation.

    Me gusta

  3. aruna3 dice:

    I think-dis is a aircraft.is it right.?!

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

