EMOŢIONANT

6

19 marzo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Un bătrân de 80 de ani vine în fiecare dimineaţă și ia micul dejun cu soţia lui. Cineva îl întreabă. De ce soţia ta este la azil?

Iar el răspunde.

-Are boala alzheimer.

-Soţia ta se va îngrijora dacă tu nu ajungi să iei micul dejun cu ea?

Ea nu-și mai aduce aminte….nu mai știe cine sunt , de 5 ani nu mă mai recunoaște deloc.

Surprinsă aceea persoană îi zice:

Incredibil! Ea nu te mai recunoaște și cu toate astea în fiecare dimineaţă ajungi aici și iei micul dejun cu ea.

Bătrânul a zâmbit, s-a uitat adânc în ochii ei și i-a strâns mâna, apoi a zis:

EA NU MAI ȘTIE CINE SUNT EU, DAR EU MAI ȘTIU CINE ESTE EA!

GEORGE SORIN VENETE

2017

6 pensamientos en “EMOŢIONANT

  1. HopeLess dice:

    Extrem de sensibil…

    Le gusta a 1 persona

  2. 69 dice:

    Cred ca esti un om foarte sensibil si cu mult bun simt! “Boli” rare azi, si care-l face pe purtator sa sufere mult… Oricum ar fi, eu iti multumesc, cu atat mai mult cu cat nu te cunosc!

    Le gusta a 1 persona

    • Mulţumesc pentru cuvintele frumoase. Cred că sunt unul din mulţime nimic mai mult sau mai special. Recunosc, da, îţi urmăresc articolele publicate și le citesc cu interes pentru că-mi plac, vin de la o femeie cu experienţă. Seară liniștită să ai!

      Le gusta a 1 persona

      • 69 dice:

        …eu sunt doar sincera si deloc mironosita, ca sa zic asa, in general in viata si in particular cand scriu, tu in schimb dai dovada si de-un sac de modestie! O seara minunata tie si familiei!

        Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

