NECAZUL

1

13 marzo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Se întâmplă la un moment dat măcar o dată, ca viaţa, să ne schimbe traiectoria, drumul, sensul cum vrei să-i spui și să ne dăm cu adevărat seama care sunt lucrurile care au prioritate. Un necaz mic sau mai mare tot există în viaţa noastră scurtă sau mai lungă.  Azi e luni și dacă este luni ce, chiar nu crește iarba, ba da crește, viaţa este un buchet imens de zile, de luni, marţi și asta până ajungem tot la ziua de luni. Am punctat asta cu ziua de luni pentru că trebuie să ne bucurăm de tot acest cadou numit viaţă, compus din: zile, luni, ani și ce mi se pare cel mai dureros ‘clipe’, iar când se ajunge din păcate aici conștientizăm că și zilele de luni sau marţi trei ceasuri nu știu cum,sunt scumpe, valoroase. Am văzut cazuri foarte dureroase, accept orice dar sincer suferinţa oamenilor aproape că mă dărâmă pe interior. Nu este plăcut pentru un bărbat sau o mână de femeie să sufere, aflând că o boală cumplită îi stăpânește corpul și toţi banii pe care îi are nu-i pot salva. Da cum te simţi în astfel de stuaţie, gol, da gol mai ales în faţa lui Dumnezeu pe care în goana noastră uneori nebună, l-am uitat. Bine ar fi ca la un timp oarecare să mai facem un inventar în viaţa noastră, nu de alta dar se poate sa fi depășit limita, poate am strâns mai mult decât avem nevoie și foarte important să mai dăruim și altora, sunt din nefericire foarte mulţi.

Un pensamiento en “NECAZUL

  1. succesulpe dice:

    Abslut adevarat.

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

