ÎNGHEŢATA LA CAZAN

6

13 marzo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Ador îngheţata, mor, mă topesc după ea, nu o refuz nici iarna este prea bună să-mi permit refuzul. Am avut ocazia să merg la Istanbul prin 93′ mi-a plăcut atât de mult îngheţata de acolo, parcă nu mai mâncasem niciodată până atunci. Turcii sunt foarte primitori, părerea mea, așa era în partea asiatică Maltepe, și nu era zi să nu cumpăr 2 îngheţate, bune, prea bune. Dar îngheţata preferată pe care îmi este imposibil să o uit copil fiind era când pe la poartă venea aproape zilnic o doamnă cu îngheţată. Femeia asta avea un cazan plin cu înghetată pe care-l ţinea scufundat în gheaţă iar cine își mai aduce aminte tipul de cazan era ăla în care se străngea lapte pe la C.A.P. Cumpăram îngheţata pe bani fiindcă ne lăsa părinţii bani, mie și surorii mele, iar când terminam banii ne dădea îngheţată pe ouă. Nu pot uita asta niciodată, compar cu tot ce se întâmplă în ziua de astăzi, totul este diferit. Era îngheţata la cornet mamă ce bună era și mai era un fel de îngheţată cum era pachetul de unt de masă, îngheţata asta era între două foiţe de napolitane am uitat cum se numea.

6 pensamientos en “ÎNGHEŢATA LA CAZAN

  1. Acum se numește “sandwich” înghețata aia 🙂

    Le gusta a 1 persona

  2. succesulpe dice:

    Acum este la fel ca peste tot. Nici eu nu voi uita inghetata de vanilie si cacao de atunci.

    Me gusta

  3. Înghețata de vanilie la cornet e și preferata mea. Doar că trebuie să pun mereu frână după una, altfel aș fi în stare să mănânc și zece. 🙂

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

