POFTĂ DE VIAŢĂ

6

10 marzo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Așa ușor îmi vin toate amintirile că, zău dacă mai știu cu ce să încep. Și dacă nici eu nu am avut încercări, apăi, nimeni nu a mai avut. Când m-a dus la biserică să mă boteze, preotul era să mă înnece, cum, simplu,mi-a dat drumul și eu nu mai m-am oprit decât pe fundul de la cristelniţă. Preotul tot dădea din mâini,fără să mă scoată iar eu mă zbăteam printre  petalele de trandafiri aruncate în cristelniţă. Mi-a povestit tata, măi băiete când te-a scos preotul din cazan așa tare ai răgnit de ai stins primul rând de lumânări. Ascultam cu atenţie tot ce-mi povestea tata și mă tot gândeam doamne Dumnezeule cum am fost la un pas să mă prăpădesc din fașă. Da, na, uite că trăiesc și totul este bine, dar nu de la început,a, câte am mai păţit. Aveam câţiva anișori și mă jucam prin curte cu sora mea fiind de la ţară. Tata avea o groapă în care stinsese varul, așa era atunci, groapa era acoperită cu folie și scânduri, dar asta, na,nu m-a oprit să nu cad fix în var. Cum stă lingura în smântână așa stăteam eu până la ţâţe în var. A venit tata cu o lopată și m-a scos din groapă, eu bruneţel și cu varu alb, coţofană eram nu alta. Nu era cel mai bun moment să mai mă certe așa că m-a băgat la baie, aveam curu plin de var. Amintiri și dacă aș vrea, îmi este practic imposibil să le uit.

»

6 pensamientos en “POFTĂ DE VIAŢĂ

  1. A venit vremea să le retrăiești, de data asta cu alte emoții, așternându-le în pagini.

    Le gusta a 1 persona

  2. Nu știu dacă ai avut poftă de viață, dar un Protector chiar ai avut…căci dacă ai fi căzut cu fața în var…Dar bine că poți retrăi întâmplarea ca amintire 🙂

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

