VIŢICA

2

9 marzo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Mereu mi-am dorit să am o viţică, să o cresc,muream după lapte,mai cu seamă că aveam un grajd tare gol.Și cum nici un vis nu rămâne neîmplinit, într-o bună zi a cumpărat tata o viţică. Parcă și azi o văd cu boticu ăla frumos cum rupea iarba pe islaz. La început îi aduceam fân acasă după câmp să mănânce la iesle. Eu vroiam să o duc la islaz să o pasc, da nu mă lăsa tata,că este viţica mică și se sperie, nici eu nu eram chiar mare, așa că nu avea încredere nici în mine. Am insistat să mă lase, până a cedat, și într-o zi, spune,ia viţica de funie și du-o pe islaz că de tine nu mai scap. Am plecat în papuci, că de bucurie nu am avut când să-i mai schimb,atât mi-a fost că în momentul în care, am scos viţica la poartă s-a pus pe o fugă parcă cumpărase tata armăsar. Mă ţineam de funie și ea fugea de rupea pământul,când eram aproape să ajung la islaz un om mai în vârstă îmi zice las-o bă nebunule că mai rău o sperii. Dau drumul la viţică și parcă văd cum pune o frână și se agaţă de păscut. Am fugit așa de repede până atunci după ea că nu mi-am dat seama că am pierdut papucii din picioare. Doi vecini de-ai mei se jucau cu mingea și mă bag și eu așa desculţ. Mă gândeam că tot este viţica aproape și-mi fac damblaua cu fotbalul. Intru în joc așa desculţ, trag odată,mai dau în minge cu piciorul încă odată și simt așa o căldură pe la degetele de la piciorul drept. Când număr degetele doar trei, mai număr, tot trei. Le zic la băieţii cu care mă jucam și am început toţi să căutăm prin iarbă. Iarba mare ce să găsești, sufletul, mă tot gândeam cum de nu este sânge, dau cu mâna pe talpa piciorulu și ele lipite pe talpă. Le puneam la loc, ele se lipeau de talpă. Abia am ajuns acasă,cum puneam piciorul în pământ călcam pe ele. Am avut o copilărie cu de toate.

2 pensamientos en “VIŢICA

  1. 😂😂😂… scuze, dar n-am putut să mă abțin.
    Îmi plac amintirile tale și modul în care le scrii. Bine te-am găsit!☺

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

