DIRIGINTA

9 marzo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

O femeie extraordinară așa mi-a rămas în suflet, o femeie cum rar mai întâlnești, tot timpul cu zâmbetul și vorba bună la dânsa. Ne preda ora  de sport iar noi toţi o înconjuram ca pe o mamă, pentru că mereu avea ceva interesant să ne spună.
O femeie minionă dar puternică, cu zâmbet frumos, și părea că nu are niciodată o problemă, știa să se păstreze într-o notă elegantă și discretă. Cum era pe atunci, ne făcea control la unghii și batistă, spunea, doamne parcă o văd, scoateţi batista și puneţi palmele pe ea. Recunosc se mai întâmpla să nu fie chiar ce trebuie,dar ne sfătuia să nu se mai repete. Odată întreabă în clasă, cine nu are păduchi, zic,eu, stai liniștit că o să ai, îmi răspunde cu o blândeţe plină de umor. Sau cum ne ducea la C.A.P să luăm porumbul la mână, nu mai zic de cules de struguri și câte prostii făceam pe acolo. Așa a fost născută, bună, căci bun, nu devi, te naști.  Îi mulţumesc pentru tot, o doamnă de suflet, de care îmi voi aminti cu plăcere toată viaţa mea!

