FRUMOASA MEA

19

8 marzo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Te iubesc mult, pentru că datorită ţie eu sunt, unde sunt, astăzi. Am motiv de fiecare dată să merg înainte pentru că tu îmi dai putere și mă completezi cu bunătate și echilibru. Te iubesc pentru felul tău de fi, bună la suflet, pentru copiii minunaţi care au venit precum un dar de sus, pur și simplu te iubesc. Am primit multe învăţături de la mama, dar mi-a spus că este foarte important pentru a ţine o femei aproape să nu uit niciodată de:iubire, sinceritate și respect. Am făcut toate aceste lucruri de aproape 20 de ani alături de tine soţia mea și totul funcţionează bine și astăzi. Te iubesc și îţi mulţumesc pentru tot.  Promit să te iubesc câte zile îmi va da Dumnezeu și nu mi-ar ajunge o viaţă să te răsplătesc pentru tot ce ai făcut pentru mine. Te invit să ne cafelim mulţi ani de acum înainte și să ne prăjiturim cu cele mai bune prăjituri pe care doar tu le faci. Îţi mulţumesc că exiști în viaţa mea. TE IUBESC  SOŢIA MEA!!!

19 pensamientos en “FRUMOASA MEA

  1. vorbebune dice:

    Sunteți norocoși că vă aveți unul pe celălalt și că iubirea voastră se menține vie prin copiii voștri, anii trec de la sine! Să fiți iubiți și un exemplu de urmat pentru comorile voastre! O seară bună-ți doresc!

    Le gusta a 1 persona

  2. Filadelfia dice:

    foarte frumos 🙂 sa fiti fericiti in continuare!

    Le gusta a 1 persona

  3. Ileana dice:

    Frumos gest pentru sotie, felicitari !
    Sa va dea Dumnezeu multe primaveri alaturi de copii si cei dragi ! Iubitiva mult ! Fericire, dorinte implinite si un sincer LA MULTI ANI si din partea mea sotiei !

    Le gusta a 1 persona

  4. HopeLess dice:

    Un gest… fara cuvinte. Fericire si iubire va doresc mult timp de acum incolo! 🙂

    Le gusta a 1 persona

  5. Din suflet frumos, frumoase cuvinte!

    Le gusta a 1 persona

  6. Foarte profund și cu cu mult sens. Sunteți fericiți pentru că ați găsit cheia iubirii voastre: iubirea!!!

    Le gusta a 1 persona

  7. Maria Margareta dice:

    Foarte frumos! Multi ani fericiti si de acum inainte!

    Le gusta a 1 persona

Los comentarios están cerrados.

