MAMA LU’ ȘTEFAN bugetaru’

5 marzo, 2017 por GEORGE SORIN VENETE

Pe o stradă îngustă, într-un bloc recent

Unde bate vântul și-i pe jos ciment,

Tânăra nevastă plânge și suspină

Că-i oprită apa și nu e lumină.

Și că la serviciu soţul ei iubit

A plecat la 4 și n-a mai venit.
Orologiul sună noaptea jumătate

Jos în bloc la poartă, oare cine bate?

Eu sunt mamă soacră,sunt făcut covrig

Vin de la serviciu și sunt mort de frig!
Tânăra nevastă fuge să-i deschidă

Însă din balcon, mama soacră-i strigă:

Ora e târzie, ești un derbedeu,

De nu ai chenzină, nu-ţi sunt soacră eu!

-Nu sunt eu de vină, soarta fuse crudă

Am muncit ca boul pe 30%….
Am venit acasă să mă încălzesc

Și să fac o baie, să mă odihnesc.

-Ai venit degeaba,îi răspunse soacra

Fiindcă nu-i lumină și-i oprită apa!

Du-te la serviciu și de-o fi să mori

Vine sindicatul cu-n buchet de flori.

